בניית אתרים
קידום אתרים
אחסון אתרים
כתיבה שיווקית
קורס קידום אתרים
המלצות לשיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט
פרסום באינטרנט
אודות
צור קשר

 

כתיבה שיווקית - איך תתפסו את הלקוחות שלכם בב... באמצעות כתיבה שיווקית נכונה

 

כתיבה שיווקית נכונה יכולה רק להועיל לכם וזו הבשורה הכי חשובה כאשר מדובר על כתיבה שיווקית (פרט לכך שבאמצעות כתיבה שיווקית נכונה אפשר להגיע לקהלי יעד רבים בארץ ו/או בחו"ל, בעלות מזערית ובפרק זמן קצר) כתיבה שיווקית איננה מהווה סיכון לעומת המדיות האחרות. כאשר חברה מסחרית מפיקה פרסום טלוויזיה או תשדיר רדיו יש כמה אפשרויות: שהציבור לא יבין או לא יזכור ולא יתחבר אל התשדיר לכן הוא לא יתחבראל המוצר, תרחיש שני (המבוקש) הוא שהציבור ימות על הפרסומת, יזכור אותה, ידבר עליה עם החברים וכמובן - יהפוך להיות צרכן קבוע אבל קיים גם תרחיש שלישי, זה הסיכון הכלול בפרסומת, והוא שאנשים יכולים לא לסבול את הפרסומת. היו כבר מקרים של פרסומות שעלו אלפי דולרים ולא רק שהם לא שכנעו את הלקוחות לצרוך אלא הן גרמו לאנשים לא לצרוך את המוצר כמחאה או פשוט מחוסר עניין. בפרסום יש סיכון. כתיבה שיווקית איננה כרוכה בסיכון. כתיבה שיווקית במקרה הטוב משכנעת את הציבור ובמקרה הלא טוב היא לא ואז יש הפסד כספי כמובן (אם כי לא משמעותי כי כתיבה שיווקית היא לא פעילות שיווקית יקרה יחסית) אבל מה שחשוב זה שאין את אלמנט הסיכון.

 

אז נכון שאין אלמנט של סיכון במודל של כתיבה שיווקית אלא רק סיכוי אבל הסיכוי הזה הוא לא מובן מאיליו. לא בכל פעם שעובדים על טקסטים שיווקיים מובטחת הצלחה ולא כל הצלחה היא בהכרח הצלחה מסחררת, חשוב לדעת כיצד לעבוד על כתיבה שיווקית ככה שהיא תהיה בדיוק מה שיתפוס את הקהל בב... במאמר זה תקבלו את הטיפים החמים ביותר לכתיבה שיווקית נכונה ואפקטיבית.

 

כתיבה שיווקית - יצירת קשר ישיר עם הקהל:

כתיבה שיווקית נועדה לפתח ולחזק את הקשר בין קהל היעד לבין החברה או הארגון שמטעמו נכתבים הטקסטים. יש כמה דרכים עיקריות ליצירת קשר זה אחת החשובות היא באמצעות שאלות (כמה פעמים ניסיתם דיאטה מתחילת הקיץ? חשבתם שגלידות ללא סוכר הן לא טעימות? באם אתם לא שואלים שאלות, חשוב להזכיר את הצרכים שלהם, של קהל היעד, כבסיס לכתיבת הטקסט ולכתוב בסגנון של: אנשים רבים תוהים האם כדאי להחליף מזגן דווקא לקראת הקיץ או אנשים רבים עדיין אינם מבינים את היתרונות של השכרת רכב דרך ליסינג. ככל שתכללו את הלקוחות עצמם בטקסט, ככה הם יזהו את עצמם ולכן יזדהו עם המסר והמוצרים שאתם מנסים למכור להם.


כתיבה שיווקית - העברת מסר בצורה ברורה ועניינית:

כתיבה שיווקית לא נועדה להחליף ספר או חלילה את עיתון השבת כלומר הקהל אינו מפנה הכל בכדי שיוכל לשבת בנחת ולהנות מהמסר שלכם תוך שהוא מנסה להבינו לעומקו. כתיבה שיווקיתאמורה לתפוס לקוחות בחטף, בתוך כמה שניות אותן הגולש מקדיש לקריאת תכנים באינטרנט או צרכן מביט על אריזת מוצר או מעיין בחוברת הסברה.... לכן על המסר להיות ברור, קליד וממוקד.